duminică, 20 martie 2016

Curățarea de primăvară

Privindu-mă în oglindă  (cu toate că puteam constata şi fără ajutorul acesteia) şi văzând ce rotunjoară m-am făcut în ultima vreme, mi-am propus să iau măsuri. Cântarul îmi arăta de la un timp rezultate îngrijorătoare, aşa că mi-am zis că e momentul să fac ceva. Şi ieri m-am aprovizionat cu ceaiuri. Pe urmă m-am apucat de făcut prăjituri. Ca să îmi fac în ciudă. Am mâncat aseară din ele, dar nu pe săturate. Iar astăzi, de dimineață, am trecut la fapte.

Într-o oală am pus 6 căni de apă la fiert. Când a început a clocoti, am pus plantele, şi anume: 2 lingurițe soc, 2 lingurițe sânziene, 1 linguriță coajă de cruşin şi 2 lingurițe ceai Sveltaflor (un amestec de plante în care predomină Senna). Am lăsat 10-15 minute la infuzat şi apoi am strecurat toată treaba asta urmând să beau ceaiul pe parcursul întregii zile. Are un gust plăcut, suportabil, nu este prea amar, cum mă temeam că va fi. Bine, eu beau de regulă ceaiurile neîndulcite, aşa că nu am dificultăți în a accepta gusturi ciudate.

La micul dejun am mâncat două feliuțe de ruladă de pui, însumând 70 de calorii şi o cană de lapte degresat în care am pus 4 linguri de fibre, un amestec cumpărat de-a gata, format din tărâțe de ovăz,  tărâțe de Psyllium şi semințe de in. Am calculat toate caloriile îngurgitate- 225. Ceea ce este bine. Sunt la a treia cană de ceai şi trebuie să recunosc că mă simt mult mai bine decât după un pahar cu Pepsi sau cu Strongbow, sunt mai uşoară, mai sprintenă. În vremea asta, frigiderul geme de eclere şi prăjituri cu nucă şi bezea. Hai că-i bine! Sper să reuşesc ce mi-am propus.

O duminică plăcută vă doresc!

4 comentarii:

  1. Bună! În perioada asta şi eu mă confrunt cu problema cântarului "stricat" (N-are cum să cântăresc atâta, e stricat!), dar nu aş avea răbdarea necesară să calculez toate caloriile, să caut tot felul de seminţe, legume ori ceaiuri exotice... Mai bine aş sta nemâncată. Funcţionează şi asta. Pentru o vreme. E ca în bancul cu stăpânul care nu-i dă măgarului decât câte un pai pe zi pentru a economisi; bărbatul se bucură, dar după o vreme constată că a murit, săracul măgar :P :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Pe termen scurt funcționează, e adevărat, dar apoi kilogramele se întorc repejor de unde au plecat. Să știi că nu e foarte complicat să te aprovizionezi cu felurite ceaiuri sau semințe. La calculul caloriilor e un pic mai complicat. Eu am experiențe anterioare și știu cam ce și cât ar trebui să mănânc, dar și cam câte calorii are cutare sau cutare aliment. Aveam un mic dicționar de calorii pe care nu-l mai găsesc, așa că la nevoie sap puțin pe Google. :)
      P.S. Îmi place blogul tău, îl aveam păstrat în browser să mai citesc din când în când, să nu-l pierd din vedere, când am văzut că am un comentariu din partea ta. :)

      Ștergere
    2. Revin la gândurile mele cu o mare forţă de negaţie, nici nu vreau să mă gândesc să depun efort să slăbesc. :D Multă vreme am fost foarte slabă şi voiam să mă îngraş (din copilărie şi până acum câteva luni). Acum mi-am schimbat programul şi am luat vreo 6 kg (ceea ce nu s-a întâmplat pe parcursul a 10 ani când mi-am păstrat greutatea constantă, +/-1kg). Ştiu că nimeni nu recomandă să slăbeşti nemâncând, însă e cea mai ieftină şi la-ndemână metodă pentru unii.
      P.S. Mă bucur că îmi vizitezi blogul. Îmi place să cred că unul dintre motivele pentru care o faci e că cine se-aseamănă (mai mult sau mai puţin) se-adună... :P :D

      Ștergere
  2. Salut, toată lumea Dr. Ogala este minunat, am încercat să concep timp de 9 ani după căsătoria mea, în cele din urmă am rămas însărcinată la o săptămână după ce am luat acest produs de fertilitate pe bază de plante pe care mi l-a dat Dr. Ogala. A fost incredibil. Am avut un istoric de avorturi spontane recurente, dar folosind ierburile lor am rămas însărcinată în mod natural la vârsta de 42 de ani, nu cred niciodată în ajutoarele plantei până când am întâlnit o mulțime de mărturii ale doctorului Ogala despre cât de util și cât de util a fost o mulțime de oameni, apoi am încercat, sunt atât de fericit astăzi că îmi va păsa cursul copilului meu cu gemeni după toate medicamentele pentru fertilitate consumate, inclusiv 6 cicluri de inducție Clomp, Încercați să vă gândiți să îl contactați astăzi la, Drogalad02 @ Gmail.com sau sunați-l / WhatsApp la +2347049668119, am văzut și mărturii despre ajutorul său divers pentru persoanele cu, doriți ca fostul dvs. să se întoarcă) Încercând să rămâneți însărcinată) doriți să vă căsătoriți.) Scoateți orice boală din corpul vostru) .. ajunge la el astăzi, cred că Dumnezeu îl folosește pentru marea sa lucrare!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...