sâmbătă, 28 iunie 2014

Scurte gânduri de week-end

Dacă e vară, e vremea plimbărilor nesfârșite prin parcuri, chiar și atunci când ploile își fac de cap și ne alungă sau când ne înțeapă cu iminența lor. Câteodată, pentru mine e chiar preferabilă o vreme ce stă sub amenințarea ploii, așa cum a fost azi, la un moment dat. E mai liniște în parc, puțini se încumetă să facă plimbări, locurile de joacă sunt aproape pustii, așa că e cum nu se poate mai bine. Am savurat acele ceasuri din această după-amiază.

De luni, însă, începem școala de vară, iar eu munca. Cea mică va face cunoștință cu programul prelungit. Am ales această variantă nu numai pentru a rezolva problema cine stă cu copilul atunci când e necesară prezența mea în teren, ci și pentru a-i ocupa timpul într-un mod constructiv, benefic pentru dezvoltarea ei. N-are cum să-i strice, dimpotrivă. Perspectiva unor luni întregi de joacă pe afară, fără exersarea altor aptitudini, nu-mi surâdea prea mult. Nu va fi vorba de toată vacanța, ci doar o parte din ea.

Planuri de vacanță/concediu n-avem. La capitolul ăsta pot să scriu așa (...........)  Mi-e dor de munte mai mult decât îmi e de mare. Dar deocamdată, spun pas. Ei, măcar la ce voi face week-end-ul ăsta mă pot gândi. Și răspunsul ar fi foarte simplu- voi citi și, poate, fac și ceva curățenie. Depinde cum e vremea.

A, era să uit să vă semnalez niște reduceri tentante. Nu câștig nimic, o fac voluntar, fără scopuri patrimoniale. Eu am pus ochii deja pe câteva cărți, să vedem ce aleg până la urmă.
http://www.targulcartii.ro/promotii











Un comentariu:

  1. Si eu incep de luni Scoala de Vara cu orar prelungit ! Plus chiar din aceleasi motive, adica de ce sa pierd toata vara ca altii in concediu si doar la joaca toata ziua in fiecare zi, si sa nu beneficiez si de exersarea altor aptitudini ?!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...