sâmbătă, 18 mai 2013

Intre doua guri de cafea

Bagajul pentru o zi de sambata e gata. Cel putin asa cred, dar eu in ultimul moment mai adaug ce-mi amintesc. Nu stam decat pana diseara, dar holul e plin deja de sarsanale, de truse cu scule. Iar eu.... eu nu plec in Ilfov, ci in Columbia. Pe acolo ma va purta cartea cu o scriitura impecabila cu care ma delectez acum.

Soare este, buna dispozitie gasesc. Mai lipseste ceaiulsi/sau cafeaua. De astea nu am pregatit. Voi bea multa apa. Chiar, am uitat sa pun apa. Si pestele. Uituca de mine!

8 comentarii:

  1. Distractie placuta si spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! A fost din plin. Povestesc cand am timp. Acum sunt intr-o pauza scurta.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. A trai pentru a-ti povesti viata- Gabriel Garcia Marquez. O desfatare!

      Ștergere
    2. O am in biblioteca, dar inca nu am citit-o. Multa lume a spus ca e excelenta.

      Ștergere
    3. Eu mi-as fi dorit sa fi citit toate cartile sale inainte de aceasta, pentru o si mai buna aprofundare, dar nu-i nimic, e o carte pe care iti doresti sa o recitesti. Cel putin asta e parerea mea. Am citit doar trei dintre romanele lui Marquez, cam putin, dar voi recupera. :)

      Ștergere
  3. Formidabil ! Stiai ca abia acum aflu ca in lb romana la tara Colombia ii spune Columbia ?! Zau, asa este oficial in lb romana, cum ai scris tu Columbia. Si eu credeam sincer pana acuma ca si in lb romana se zice Colombia, la fel ca in spaniola, itliana, portugheza, franceza, dar si engleza sau germana si lb nordice ! Dar se pare ca in lb slave se zice Columbia, pt ca am vazut asta si pe ceha si pe poloneza si pe rusa, deci iata cum o tara cu o limb apedominant latina a ajuns sa fie numita intr-o alta limba tot predominant latina (lb romana) intr-un mod slavic. Numele tarii insa vine de la numele lui Cristophor Columb, dar in italiana sau spaniola numele lui, Colombo sau Colon, este cu O nu cu U.

    Desigur exista si alte localitati si ape numite Columbia chiar asa cu U, dar era vorba de tara respectiva. Acum, din cauza articolului tau, am stat sa citesc chiar cev adespre acesta tara de pe wikipedia. Stiati ca o industrie semnificativa pt Columbia in afara de ce a a cafelei sau a smaraldelor, este si productia de FLORI ? Stiati ca este tara cu cele mai multe specii de fluturi din lume ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca mi-ai adus si de aceasta data informatii noi. Nu am dat atentie pana acum acestui aspect.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...