duminică, 7 aprilie 2013

Si eu, dupa vreme

Am avut o sambata frumoasa, m-am pliat pe starea vremii si am facut plimbari, am iesit in Cismigiu spre seara cu o prietena si a ei fetita. Si bineinteles si cu a mea, ca fara nu e nicio sansa. Iar noi astea mari, inca tinere, de-o seama fiind, tanjeam dupa o cafea in tihna la restaurantul de pe lac ori macar la o plimbare in care sa putem doar admira straiele de primavara ale parcului. Era atat de frumos dar atat de solicitant sa supraveghezi doi Speedy Gonzales in aglomeratie. Cred ca de acum voi prefera sa merg in timpul saptamanii, cand e mai putina agitatie.


Vanticelul ce a suflat mare parte a zilei mi-a daruit o durere de cap nu foarte acuta, dar enervanta. Dar atunci inca nu o aveam, abia seara, acasa s-a instalat. In cursul zilei pur si simplu am savurat razele soarelui, aerul placut, mi-am indreptat mai des privirile in sus, sa observ ce mai fac copacii si ma simteam incantata.

Stiam totusi de la meteo ca nu va tine mult si totusi azi tot am resimtit ca un dus rece privelistea innorata. Dupa un vis cu avioane care se prabuseau la cativa metri de mine si eu strangeam in graba lucruri sa mergem nu stiu unde, era firesc sa ma simt picata pe alta planeta. Si acum, inarmata cu haine mai groase ca ieri, purced la drum sperand fara prea mult entuziasm in putina relaxare, daca nu ploua.

2 comentarii:

  1. Ah, un vis cu avioane ! E DE BINE ! Avioanele reprezinta intr-adevar speranta si ascensiune, si chiar daca se prabuseau in vis pe acolo prin jurul tau, asta se refera mai mult la mediul din jur despre care ai tu poate unele temeri sau ganduri ca iti poate pune niste obstacole in calea ta, sau poate iti e tie asa un pic teama sa nu-ti faci planuri prea avantate, insa faptul ca nu raportai ca ai avut o stare chiar de teama in timpul visului, ci chiar erai ocupata in mod organizat si ordonat cu ceva, de ex strans niste lucruri, pai asta este tocmai vestea buna anunatat de visul tau care iti reaminteste ca tu esti ordonata si organizata si asa vei intampina cu succes orice obstacole care ti-ar putea apare in cale, plus nici macar nu erai asa de atenta in vis la dubiile tale (la acele avioane) ci tu iti pregateai pasul urmator, ceea ce nu poate fi decat un compliment confirmat de catre visul tau fata de tine, (chiar daca te-oi fi trezit usor nedumerita), ca tu vei reyusi asa pas cu pas si ordonat sa continui sa iti indeplinesti ce iti propui si ce iti doresti.

    (Eu sunt ff tare amator de interpretat vise la nivel total amator, chiar daca nu urmez asa vreo maniera sau teorie speciala, ci am asa un fel de sistem al meu alcatuit eclectic din diverse chestii pe care le-am mai citit din cand in cand, in mod total amator si neorganizat, ceea ce mie imi place deoarece scap astfel de raspunderile unui interpretator de vise profesionist care ar interpreta vise pt un client oficial, deci nu trebuie sa cer bani, nici sa eliberez chitante sau sa ma chinui cu TVA'ul, etc, deoarece un Interpret de vise Profesionist e obligat sa nu faca asa ceva niciodata pe gratis, plus chiar daca nu o face pe bani ci in schimbul a cine stie alte cadouri, alimente, bauturi, sau chiar favoruri, totusi trebuie sa fie atent sa ceara mereu aceeasi valoare de favor de la acelasi client, plus sa alcatuiasca o lista de preturi diferentiate pt diverse grupe de clienti, ceea ce mie mi se pare ff complicat, desi totusi incerc sa fiu constiincios fata de codul etic deontologic al Interpretilor de Vise Amatori !)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca eu nu sunt prea ordonata, organizata. De fapt, in dezordinea mea exista o ordine proprie, dar asta e altceva. Am retinut visul si sunt uimita cat de multa atentie acordam stransului de lucruri, ajunsesem sa iau foarte multe, asa cum nici in realitate nu ma pot debarasa de lucruri pe care nu le prea folosesc. Nu stiu unde ma duceam, nici teama mare nu-mi era din moment ce avioanele picau foarte aproape si mie imi ardea de strans haine si mai stiu eu ce.
      Multumesc pentru interpretare.:)

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...