luni, 25 februarie 2013

Prin blogosfera ma plimbam...

Va promiteam o plimbare prin blogosfera, ceva recomandari, asa ca sa ma tin de cuvant.

Un blog care va va aduce zambetul pe buze este cel al lui mixy. Povesteste foarte fain despre ea si familia ei, iar intamplarile cu mamaie sunt delicioase. Primul articol ce mi-a fost recomandat si m-a convins sa citesc multe altele, cotrobaind prin arhiva blogului este La parastas

Apoi trebuie sa va fac cunoscut un nou club de lectura virtuala pe blogul Bibliotecii Deva Filiala 3

Val ne recomanda doua carti interesante ale unui autor pe care nu-l cunosteam, Sandor Marai-  Lumanarile ard pana la capat si Mostenirea Eszterei

Iata si cateva recenzii din cadrul campaniei vALLuntar, la care trebuie sa imi fac timp sa contribui cu un comentariu.
- Vienela scrie despre Soseaua Catelu 42, la fel si Monica Olteanu
- Cartea Kim, de Rudyard Kipling este recenzata pe blogul normalitateanormala  
- tot despre Kim scrie si Liliana Negoi
- Laura Frunza scrie despre Ali si Nino si despre multe alte lucruri interesante
- Pitici Voinici a recenzat una din cartile lui Guillaume Musso- Ce-as fi eu fara tine?
-despre Domnisoara Einstein a scris Ada Angharad
-in sfarsit un roman istoric- Sange regesc
- Mihaela a citit si a scris despre Omul invizibil, si tot pe blogul ei am citit un interviu interesant, fara legatura cu vALLuntar
-un titlu intrigant- Oi infuriate, recenzat si de Diana Borca pe Tara mea Inventata


Mircea Vladut ne scrie despre Placerea fricii , dar si despre Violul caruia tarisoara noastra ii este victima.

Florentin a scris despre Evolutia omenirii, dar a postat si o povestioara emotionanta ce mie mi-a placut foarte mult.

Iosazaurul m-a facut sa-mi curga ochii dupa o camera de lectura exact pe gustul meu.

Cartea aceasta, Vietile paralele de Florin Ilis, chiar mi-ar place sa o citesc, dar momentan nu mi-o permit. O recenzie incitanta gasiti pe filme-carti.ro



Hai, ca am scris destul. Promit sa revin cu noi recomadari. Spor la scris, sa avem ce citi!:)

11 comentarii:

  1. Iaaa uite cum am ajuns pe colțul tău de șervețel :) Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimul de mai devreme sunt eu, comentez fără să mă uit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai ma intrebam cine-o fi Anonimul, onainte sa citesc comentariul tau. :) Cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. A, deci asta era plimbarea prin blogosfera, de care aminteati!
    Da, mixy.ro merita accesat. Voi mai citi...M-am delectat doar cu ,,Mamaie, m-a muscat catelu". Mamaia asta aduce rau cu tanti Ralita din ,,comicariile" lui Vlad Musatescu (nu Tudor Musatescu). Ati vazut, postarea asta are 36 de comentarii!
    Cineva spune: Esti dementiala! Cum de n-am dat de tine pana acum?
    Si raspunde Mixy: Pai ce crezi, ca eu stiam de tine?!?
    Felicitari, Anonim!
    Bravo, doamna Andreea, sa mai faceti astfel de trimiteri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-a placut. Voi mai face astfel de articole cu recomandari.

      Ștergere
  5. merci andreea pentru promovarea super blogului meu :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru linkul la blogul meu si pentru comentariu. De abea astept sa citesc si eu ce ai citit tu, fiindca vad ca citesti tare multe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc mult pentru promovarea clubului de lectură :) Este o plăcere s-o regăsesc pe Mixy. Şi eu sunt de aceiaşi părere cu Ştefan s. - personajele create de Mixy seamănă cu cele ale lui Vlad Muşatescu - de altfel i-am spus-o şi ei de câteva ori. Mi-a plăcut articolul recomandat - Plăcerea fricii - chiar dacă nu sunt foarte de acord cu ideea, dar articolul este interesant. Am fost şi pe la alţii din lista ta de recomandări. Bune cărţi şi frumoase recenzii pentru campania vALLutar. Sper să se planteze cât de mulţi pomişori :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum m-ati facut amandoi curioasa.Am o carte de Vlad Musatescu. Trebuie s-o citesc cat mai repede.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...