vineri, 31 august 2012

Pe curând, vara mea dragă

Si iata ca a venit ultima zi calendaristica de vara. Pe care as vrea sa o petrec cat mai frumos, pe cat posibil in aer liber. Daca s-ar putea cu o carte in mana, ar fi ideal.  Am inceput o carte mai usoara, ce se citeste repede caci este po@itista. Simteam nevoia a ceva mai usor, iar cartea aceasta am cautat-o mult timp, nu se mai gasea in stocuri nicaieri. Am gasit-o la o taraba cucarti tip anticariat si bineinteles ca nu i-am mai dat drumul. Este vorba de Ultimul ritual, de Yrsa Sigurdardottir, autoarea mea nordica preferata.


Altfel, ijcerc sa fiu optimista, in asteptarea verii viitoare, sperand  la o toamna cat mai calda. O prelungire a verii, cum am avut in urma cu doi ani, cand , pe 15 noiembrie, de ziua celei mici, am imbracat-o intr-un costumas simplu, nu gros, fara alte haine pe dedesubt. Si era cruda, la doar un anisor.

Astept si acum banii aceia sa-mi intre pe card. Si au trecut cam 3 saptamani. Nu am reusit sa aflu de cine depinde, dar cu siguranta nu voi mai fi incantata s

a fac cumparaturi acolo. Oricum, daca ar fi sa o iau asa, putine sunt locurile unde clientul este intr-adevar stapan. In rest, se merge pe principiul ca suntem in Romania si merge si mai asa.Atitidine accceptata de mai toata lumea, ca doar suntem inteegatori.

2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...