duminică, 5 august 2012

Începutul sfârşitului lumii

Ma gandesc ca poate mayasii aia or fi stiut ei ceva. Pai nu vedeti cate se-ntampla in jurul nostru? N-o sa le numesc chestii apocaliptice pentru ca am aflat intr-o seara dintr-un documenta ca "apocalipsa" inseamna de fapt revelatie in nu stiu ce limba veche. Cert e ca traim vremuri grele, poate nu cele mai grele posibile, insa nici natura nu mai e de partea noastra, ca sa nu mai vorbesc de politica, pentru ca aia nu cred sa fi fost vreodata. Leul ne-a intors spatele si se tot duce in prapastie. Si noi o data cu el. Nu stiu, dar nici in vremurile taierilor n-am dus-o asa rau. Partea proasta e ca se poate si mai rau. Ma uitam la ogoarele cu porumb si initial am crezut ca o fi alt soi de porumb, pentru animale, stiu eu? Ce-o mai fi,nu stiu, numai bine nu vad cum.


Vaa asta e teribil de fierbinte si ideala pentru a merge la munte, dar mi-am puds demult pofta-n ci. Ce-as  mai sta eu la umbra racoroasa dintr-o padure, citind multe, multe carti. Doar e vara si e firesc sa ne gandim la vacanta, numai ca eu, desi fara seviciu, numai vacanta nu am.Chiar daca s-ar putea spune ca-s intr-o continua vacanta. Nu e asa, dimpotriva. O pauza nu s-ar putea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...