luni, 13 august 2012

De azi nu mai plătesc cu cardul

In urma cu cateva zile am fost la Kaufland si am vrut sa platesc cu cardul. Si i-am dat casieritei cardul, am introdus pin-ul si apoi a constatat ca nu merge, ca de fapt au ei o eroare si nu le-a mers, dar bineinteles ca nu putea spune de la inceput. Ma intreaba daca am cash si neavand ce face, platesc cash, intreband daca nu cumva s-a efectuat tranzactia.  Aseara merg sa scot ultimii 50 de lei de pe card. Pauza. Nema bani. Scot un mini istoric si vad printre altele si tranzactia cu suma de pe bonul ala.  M-am dus intr-un suflet la magazin sa vad cum fac. Nu aveam bonul, dar l-am gasit ulterior. Fara prea mare folos, cu sau fara bon, tot o saptamana cica dureaza. Dar de luat i-au luat in cateva secunde. Deci da! Eu nu mai platesc cu cardul. Pentru ca mise pare o tampenie sa ma privezi o saptamana de banii mei, extrasi din vina ta.

7 comentarii:

  1. Mai apar si erori, n-o lua in tragic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Actualy poate dura pana la 45 de zile.
    :)
    te-au pacalit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci da, Răzvan știe ce zice, poate dura până la 45 de zile:)
    Probabil ca la tine să dureze mai puțin, depinde probabil ce bancă și cât de repede se fac decontările între magazin și banca emitentă.
    Dar nu-i vina nici a magazinului și nici a băncii. Cum ție îți pică uneori semnalul la telefon fără să fie vina operatorului de telefonie mobilă, tot așa se întâmplă și cu astea: sunt aparate, mai apare câte-o bubă, de rezolvat se rezolvă. Casiera din supermarket n-avea de unde ști că fix atunci comunicația va pica.
    Eu zic să-ți folosești în continuare cardul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, se mai intampla din cand in cand. Dar si plata cu banii jos are alte dezavantaje.
    Chiar daca incercam, nimic nu e perfect pe lumea asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Offtopic:-articolul a fost preluat pentru Blogstorming 20., pe MWB :)
    http://www.mostwantedblog.org/2012/08/16/blogstorming-20/

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...