joi, 21 iunie 2012

Ce multe se petrec când nu le bagi în seamă

In ultimul timp, nu am stat prea bine la capitolul informare si acum, trecand asa,in revista, posturile de stiri, ziarele, vad ca o gramada de subiecte, inspecial din sfera politica, sunt dezbatute de toata lumea. Nu ca ar fi ceva neobisnuit, e banal chiar,difera evenimentul, in rest, acelasi circ, incat imi zic ca e mai bine sa nu-ti intoxici creierul cu ele. Printre altele, na ca a venit si canicula, o stire prin ea insasi, desi de-acum ne-am obisnuit. Greu de suportat, mai ales daca esti mult peste limita maxima de greutate normala. Ori kilogramele, ori varsta.... cert e ca resimt mai acut ca in alti ani. Desi am evitat cat am putut soarel, ca nu intotdeauna poti, simteam o presiune in ceafa ce m-a cam speriat, dar am incercat sa-mi mentin calmul, caci stiu ca atuncicand accepti sa se instalez panica, aluneci pe panta raului. Trebuie sa ies si mai devreme, la 10 e deja prea cald. Dar iubesc caldura mai mult decat frigul, asa ca suport, prefer o vara interminabila. Nu va plangeti, nici n-o sa va dati seama cand se va sfarsi. Ca tot ce e frumos, dureaza prea putin. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...