sâmbătă, 12 mai 2012

Vreau si eu net la cote normale

Daca fara tv mai traieste omul fara net greu mai e-fara blogareala si alte navigari necesare. un lucru mi-e clar- tehnologia touch nu e pentru mine. In rest, astept targurile de carte- miercuri incepe Kilipirim iar pe 30 mai Bookfest. Dezmat literar nu alta. Acum ma delectez cu un mic roman politist scris de Rebreanu. Aici pot spune ca am o linidste nesperata. Abia acum mi-am datt si eu seama cat ma oboseau trenurile. Dar ma simt ca in vizita. Sunt mai aproape de cer, il privesc de la fereastra cand stau in pat si parca prind aripi. Euro asta isi bate joc denervii mei si ma oftic. De ce trebuie ca totul sa se raporteze la euro, cand noi suntrem platiti in lei... Bine ca a venit vara, macarcu asta sa prind pofta de viata. Si sa vedem cum reolvam cu tanti asta deaici sa ne puna net, ca ea zice ca putem pune noi doar cu buletinul. O fi ramas cu reminescentede pe vremea creditelor cu buletinul. Deh, oameni si oameni...

5 comentarii:

  1. Net-ul a devenit necesitate, mai mare si decat mobilul.

    RăspundețiȘtergere
  2. dar tanti are dreptate :). la rds asa functioneaza treaba, buletin si atat, nu trebuie nici macar contractul de inchiriere. plus ca internetul va fi pe numele celui cu buletinul, asta insemnand ca oriunde s`ar muta persoana, se poate porta si abonamentul la internet.

    mai asteptam recezii de carte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? ii contactez luni si poate rezolv si eu. Si vor veni si recenziile, pregatite de altfel.

      Ștergere
    2. Eu studiasem pagina de abonare la tv satelit si acolo e nevoie si de act spatiu dar la net nu.

      Ștergere
    3. pai eu asa am facut. apartament mai vechi si neingrijit, proprietara in varsta, nu se pricepe ea. dar m`am dus la rds si s`a rezolvat. contractul e pe numele meu asa ca oriunde m`as muta in tzara, se muta si internetul cu mine(si primesc si factura la orice adresa vreau), nu mai trebuie un nou contract la fiecare mutare.

      si ma gandesc ca daca rds`ul are politica asta, probabil si ceilaltzi furnizori au kestii de genu.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...