miercuri, 15 februarie 2012

Gata, vine primavara!


Nu ma credeti? Stiu, e greu de crezut asa ceva privind la muntii de zapada de care ne impiediam la fiecare pas facut in afara scarii blocului. Eu am o cantitate suficienta de zapada si inbalcon, mi-as putea face acolo un om de zapada. Dar, totusi, va zic eu ca vine primavara. Am vazut azi martisoare, intr-o vitrina la parterul blocului, deci... e pe vine. Hai ca totusi iarna n-a fost asa grea. Pana in a doua parte a lui ianuarie am huzurit, nici nu ziceai ca-i iarna. Ca apoi ne-a venit zapada cat pentru toata iarna neiarna plus ce mai ramasese din ea, asta e altceva.

E ciudat sentimentul meu in acest ocean de zapada, insa am niste leduri care s-au aprins anuntand fenomenul. Pluteste in aerul orei tarzii si inca luminate, in sunetele lunii februarie premergator lui martie. Si martie suna a dezmorteala. Poate o data cu primavara se va dezmorti si sufletul meu. Brusc, mi-au venit ganduri revigorante, complet opuse datoriei imense la intretinere sau facturii ce va sa vina la lumina, aia de regularizare datatoare de palpitatii. Voi schimba ceva la cea din oglinda si poate acea schimbare se va reflecta si in interior, cumva. Pe vremuri, era o adevarata terapie schimbarea culorii parului. De aceea s-a degradat intr-un hal fara de hal. Acum e pe jumatate insanatosit si nu il voi ataca pana ce natura nu-si va cere drepturile. Abia atunci voi incerca sa o fentez. Chestia e ca pe mine nu ma prea tenteaza chestiile ce au legatura cu aspectul fizic. La silueta care n-o am, aproape ca nu-mi prea pasa cum arat in rest. Daca am ajuns eu sa port parul prins, lucru pe care inainte il detestam si nu imi placea nicidecum cum imi sta asa (nici acum nu imi place), greu de crezut ca m-ar putea entuziasma modificarile de look, dar, voi incerca ceva.


Dupa nori, trebuie sa apara soarele... Asa e-n firea lucrurilor sa fie. 

P.S. :

Am gasit astazi cateva chestii interesante pe net, poate va intereseaza. 

5 comentarii:

  1. Si eu ma gandeam ca deja a trecut jumatate din ultima luna de iarna. Cand a trecut iarna?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa sti ca se apropie primavara, insa odata cu ea vor venii si multe probleme de la atata zapada...

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-un fel ma bucur de ce ai scris tu mai sus,intr-alt fel ma cam sperii cand ma gandesc ce inundatii vor veni odata cu topirea zapezii

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut o iarna concentrata. Din ce practic n-am avut una, am ajuns s-o traim pe asta de acum intens. Mie chiar mi-a placut, imi place zapada, dar nu mi-au placut problemele oamenilor din tara. As fi vrut si eu pe la munte, dar poate weekendul viitor...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt eu optimist de fel, dar tu exagerezi, mai este până când vine primăvara, îmi e dor de primavară.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...