sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Play- back-ul, lipsa de respect fata de public


Daca esti un cantaret adevarat si ai intr-adevar voce, n-ar trebui sa fie nicio problema sa canti live. Este mai greu, e drept, dar atunci cand esti invitat intr-o emisiune tv si trebuie sa canti o singura piesa, nu cine stie cate cum se intampla in cazul unui concert, nu cred ca ar fi mare lucru sa canti live acea singura piesa. Mi se pare o crasa lipsa de respect fata de public, fata de fanii tai sa dai din buze si din fund in timp ce piesa canta singura din inregistrare. Play-back-ul mi se pare atat de penibil, incat nici nu-mi vine sa ma uit cand vad astfel de episoade deloc rare. Rare sunt cazurile in care artistii invitati in emisiuni tv aleg sa cante live.

Mai bine nu te mai ridici de pe fotoliu si lasi piesa sa cante singura, decat sa faci play- back. Chiar nu merita cei carora teoretic trebuie sa le castigi simpatia un minim efort pentru a canta pe bune? Din pacate, destul de multe astfel de vedete nu pot face fata unei reprezentatii live, pentru ca vocea lor depinde de butoanele iscusit manevrate in studiouri. Si uite d-aia ursul n-are coada.


Toata admiratia pentru cei din trupa Voltaj, pe care eu una nu i-am vazut cantand decat live, fie in concerte, fie in aparitiile tv (excludem videoclipurile).

Un comentariu:

  1. O să mai ţină playback-ul în continuare la Români. Doar cei care se respectă ţin moţiş să cânte live.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...