luni, 16 ianuarie 2012

„Katrina, pacat din iubire” la reducere

Doar azi si maine, pe Elefant.ro puteti comanda romanul Katrina, pacat din iubire la un pret mai accesibil- 30 lei. Autoarea spera ca, in curand, el sa fie reeditat la o editura mai cunoscuta si sa apara pe piata la un pret potrivit pentru buzunarele noastre de cititori afectati de criza. Pana atunci insa, puteti profita de reducerea oferita de cei din echipa Elefant.ro, fie vorba-ntre noi, libraria mea online preferata, pentru ca: azi comand, maine ma suna curierul sa-mi livreze coletul, iar taxele de transport pentru Bucuresti sunt doar 7 ron.
7 ron ce suplinesc cu succes pretul calatoriilor cu transportul public si efortul depus pentru a ajunge la o librarie mai dotata decat cele de cartier.

Eu zic ca merita. Poate s-au gasit printre voi unii care sa fie tentati de aceasta carte dupa ce au citit recenzia mea, insa banuiesc ca v-a speriat putin pretul. Plus ca mai sunt multe alte titluri interesante la preturi atractive. Eu, de regula, imi amortizez taxa de transport cumparand mai multe carti.





                   

                   
                   
             

2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...