sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Ce ipocriti suntem! :)))

 
La inceput…
…mestecam guma toata ziua, abia o scoatem cand stam la masa
…nu mancam ceapa, usturoi sau alte chestii urat mirositoare
…facem dus de enspe ori pe zi si schimbam lenjeria de corp la fel de des
…nici n-apuca bine sa mijeasca parul prin partile cu probleme ca am si pus in functiune ustensilele necesare pentru indepartarea lui
…ne spalam pe dinti din ora-n ora sau chiar mai des, in asteptarea dulcilor sarutari
…si hainele tot de cateva ori pe zi le schimbam, sa impresionam la fiecare pas cu ceva nou

Si apoi, dupa ce trece perioada de inceput…
…uitam sa mai cumparam guma cand stam la coada la casa de marcat
…nu uitam ceapa sau usturoiul la orice fel de mancare s-ar potrivi cat de cat
…dusul il facem cel mult o data pe zi
…indepartarea parului poate sa mai astepte, ca n-o fi foc, ori ne-am trezit prea tarziu, ori s-a terminat crema, ori am avut altele mai importante de bifat
…spalatul pe dinti nu-l facem mai des decat recomanda medicul
…hainele…ce daca am fost si ieri imbracati cu bluza aia, doar e preferata noastra si ce s-o spalam acum, ca se termina detergentul prea repede

Un comentariu:

  1. Mie nu mi se pare ca acasta schimbare de comportament poate fi considerata o ipocrizie, ci doar un schimb de focus de preocupare, dupa un fel de reevaluare simpla a ratiei efort/beneficiu referitoare la timpul si costul pierdut pe acel efort. Facem astfel de reevaluari destul de des de-a lungul vietii noastre, si mie nu mi se par un comportament antisocial sau neetic, cum ar fi ipocrizia.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...