vineri, 11 noiembrie 2011

Cand se imbolnaveste copilul


Mai ca ma simt vinovata ca eu nu ma stresez peste masura cand se imbolnaveste copilul. Cand o vad pe prietena mea cum intra in panica la cea mai mica febra sau simptom de raceala, ma uimesc. Eu nu ma impacientez asa usor, sunt mult mai calma si nu iau totul ca pe o tragedie. Sunt eu ciudata sau experienta o fi de vina? Poate daca ma scotocesc bine prin memorie, asa oi fi fost si eu la primul copil, dar acum nu sunt asa. gestionez mult mai rece situatia, fara sa fac din tantar armasar. Si-apoi cand il mai vad si pe tati ca si el, desi nu e la primul copil, tot in panica intra, cum sa nu ma simt vinovata? O fi in neregula ceva la mine.

Prietena mea, de cum incepe cea mica sa dea semne de raceala sau mai ales daca face febra, ma si suna. Cum, de regula, se intampla sa raceasca fetele noastre cam o data, neaparat vrea sa stie ce mi-a dat doctorita, desi e aceeasi si cam stiu dinainte ce tratament imi da. Aceleasi si aceleasi discutii despre administrarea acelorasi medicamente, cu replici de parc ar fi prima oara cand le dam acele medicamente. Ce atata stres? Luam tratamentul si va fi bine. Cred ca e mai bine sa gandesti pozitiv, nu sa iti imaginezi la cea mai mica febra cine stie ce boala periculoasa. Bineinteles ca nu trebuie trecute cu vederea simptomele, dar fara a uita de ratiune.

Un comentariu:

  1. Pai e foarte bine ca nu te stresezi, caci daca iti pierzi luciditatea, de copil cine mai are grija? Doar nu vrei s-ajungi sa-ti fie frica de drobul de sare...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...