vineri, 11 noiembrie 2011

Cafeaua de la ora cinci


Nu cinci dimineata, luati-va gandul, ca nu ma vedeti pe mine (sper) treaza la ora aia, ci cinci dupa-amiaza, sau acum i-as putea spune deja seara. Nu mai e mult si soarele trage obloanele. Si in lipsa de cola, cafeaua merge de minune. Beau eu si ceai, dar cafeluta e infinit mai delicioasa. Ca sa aiba si mai putiine calorii, am renuntat la laptele din ea. Eu una nu pot s-o beau cu inghitituri mici si sa ma intind pe parcursul a cateva ore sau mai stiu eu. Nu, eu o beau relativ repede si o beau cu cana, nu cu ceasca… o beau in cana primita de la al meu sot, o cana inscriptionata cu cateva versuri graitoare, care ma fac mereu sa ma gandesc la el cand le citesc si la ce-am facut sa merit o dedicatie atat de sensibila, fara a fi puerila.

Un comentariu:

  1. Eu beau cafea si la ora 11 noaptea, m-am obisnuit cu cofeina, nu prea mai are efect, o beau pentru gust.
    Cafeaua se bea putin cate putin, caci altfel.... boala scrie pe noi. Acum cateva zile am vazut pe cineva cum bea cafeaua. Am ramas socat. Ati vazut un om cum bea apa cand este insetat; asa bea omul asa cafeaua, a pus paharul la gura si gata, tot paharul. Noroc ca era pahar mic, dintr-ala ce se da la dozatorul de cafea. :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...