luni, 12 septembrie 2011

Suna iarasi clopotelul!


Un nou an scolar incepe, deci trebuie sa urez mult succes celor ce incep astazi scoala,gradinita etc., bobocei sau nu, mari si mici.

Mi-ati simtit lipsa cumva? De vineri n-am mai postat nimic, din lipsa de timp.Ieri cel putin nici nu am deschis calculatorul, iar sambata l-am deschis, am avut mai multe tentative de a ajunge cu stickul la calculator sa postez un articol, dar mereu a iintervenit altceva, plus ca am avut actiune administrativa mai ampla, in speta golit debara si apoi umplut la loc in ordine. Ce mai, ma lovise harnicia. Voi posta mai tarziu articolul respectiv, mai ales ca era unul promis, de fapt am doua cu dedicatie, si le voi posta tot azi. Unul insa e neterminat, dar se face imediat.

Cum v-a fost week-end-ul? Sunteti pregatiti sa incepeti in forta saptamana? Din cate am auzit, vom avea vreme calda zilele astea, cel putin azi si maine ne vom topi si eu nu pot decat sa ma bucur. Si ma voi bucura, voi uita ca nu am bani nici sa trec strada, las ca se fac ei si daca nu, cat timp e frumos afara e frumos si in interiorul meu.

A, sa nu uit, saptamana asta, pentru cei ce frecventeaza cafenelele si ceainariile, se desfasoara in Bucuresti festivalul Tea& Coffee. Ah, ce-as mai sta acum intr-o cafenea, cu o carte sau chiar un ziar in mana, cu nelipsita tigara si langa ea, o cafea super-delicioasa, si mai ales, in liniste...macar o ora, sa nu trebuiasca sa fac nimic altceva, sa nu dau socoteala nimanui, sa nu ma cheme nimeni. Ce mai vise...cei care puteti face asta, bucurati-va de nepretuita libertate. Cand o aveti, nu va puteti da seama cat de valoroasa e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...