joi, 4 august 2011

Cum raspund eu la lepse?


In primul rand, cu intarziere…imi ia ceva timp sa-mi canalizez inspiratia pe o tema impusa.
In al doilea rand, mi se intampla adesea sa deformez cerintele si sa iasa ceva mai diferit decat ce-a vrut autorul ei.
Asadar, va rog sa nu va suparati pentru aceste doua motive de mai sus. Asa-i cu mine…imi spui ceva si eu fac altceva, adaptez la ce-mi trece prin cap. Dar nu mereu, uneori mai raspund si fidel liniei urmate pana in acel moment.
Va multumesc celor care m-ati lepsuit si celor care ma veti lepsui candva….cu rugamintea sa ma anuntati si pe aici, in cazul in care nu o vad de una singura. Ca nah, batranetile astea…

Un comentariu:

  1. Si noi avem niste lepse adunate pe care nu le-am onorat inca... Asteptam vacanta si ne vom stradui sa ne tinem de cuvant.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...