miercuri, 6 iulie 2011

Din cautarile pe Goagal


Tot am zis eu ca va povestesc prin ce cautari ajung diversi vizitatori pe blogul meu...n-am timp acum de o lista, dar trebuie sa mentionez o cautare ce mie mi-a starnit interesul fiindca are legatura cu evenimentul ce ma asteapta. Asadar cineva cauta „cum sa t imbraci la disertatie”....m-a pus pe ganduri...frate, o fi vreo costumatie speciala necesara? Sa stiu si eu sa mi-o procur ca acusica vine ziua cea mare si io n-am haine de disertatie. O fi gasit totusi raspunsul pe net? Daca da, sa-mi spuna si mie...ca tare sunt ingrijorata si nu stiu cum sa ma imbrac.

2 comentarii:

  1. Tu trebuie sa iti iei mausai o camasa pe tine, dar aia care au cautat isi pot pune si un sac, la cat de destepti sunt sigur nu au nevoie de cine stie ce toale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imbraca-te provocator, sa se imbolnaveasca profesorii de priapism cand te-or vedea :))))

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...