marți, 26 aprilie 2011

La gratar in garajul din spatele blocului


Cand e vremea frumoasa, fie iarna, fie vara, unii vecini coboara cu bratele incarcate de carne, farfurii si ce mai au nevoie la garaje si o pun de-un gratar...eu una nu le inteleg placerea...daca tot ai masina si ai chef de un gratar, de ce nu te duci frumos undeva, la iarba verde si te afumi acolo cat poti. Lasand la o parte fumul si mirosul ce invadeaza blocul, ma intreb cat de placut o fi pentru ei sa faca focul in fata garajului care nu arata prea igienic
(se stie ca multi duc in garaj tot felul de vechituri si lucruri nefolositoare de prin casa), la cativa metri de cateva locuri unde nerabdatorii isi fac nevoile in lipsa unui wc public...e un peisaj mai degraba dezgustator decat pitoresc si totusi, aproape saptamanal ii vezi rumenind fleicile acolo. Si, pana la urma, ce farmec mai are sa mananci carnea de la gratar in casa...aia cere iarba verde, patura intinsa, sticlele cu bauturi lasate la rece in apa vreunui izvor...dar, daca unii prefera asa...

3 comentarii:

  1. Am si eu niste teme preferate, precum Eminescu, in ce priveste peisajele ori atmosfera buna. Si mie imi plac gratarele pe malul lacului, la munte, departe de civilizatie. Imi place sa-mi racesc picioarele intr-un rau de munte odata cu berea, si sa nu ma mai gandesc la absolut nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate nu isi permit sa consume benzina pana acolo, asa ca inearca sa suplineasca iesirea in aer liber cu cea din fata garajului,nu stiu, zic si eu, incerc sa le gasesc o scuza.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Lumi: Aaaa...nu cred ca e vorba de bani...cel putin asa par, oameni cu bani...una din familii e cea a presedintei de asociatie...care nu pare a duce lipsa banilor. :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...