marți, 26 aprilie 2011

Hristos a inviat!


...Inca dainuie aroma sarbatorilor pascale, pe care sper ca toata lumea le-a petrecut frumos, asa ca v-am pregatit un articol cu miros de cozonac si pasca...dar, mai tarziu...Mi-a lipsit activitatea pe blog, dar nu am avut timp sa deschid calculatorul. Nu am petrecut in mod traditional (de fapt nu stiu ce mai inseamna acum traditional), nu ne-am infipt in mese interminabile, ci am profitat de vremea atat de placuta, am evadat din peisajul prafuit...ne-am plimbat, ne-am jucat, la tara, in parc si chiar la zoo. Am vrut sa schimbam decorul, mesele copioase nu au intrat in programul nostru...si a fost foarte bine. M-am intors cu forte proaspete, gata de munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...