joi, 3 februarie 2011

Mai am timp până la 1 aprilie...

...să-mi fac stoc de algocalmine şi alte pastile asemenea.Şi spre ruşinea mea, care am pc-ul deschis toată ziua,deci ar fi trebuit să fiu informată, am aflat-o de la soţul meu, tocmai când mă plângeam de durerea de cap ce ma sâcâia aseară şi oscilam între a lua sau a nu lua din cele pe care le mai am(nu mă înduram cu gândul că poate vor fi situaţii mai grele când aş avea nevoie).
Şi totuşi, stau şi mă întreb, de când au devenit aleşii poporului atât de grijulii cu noi?Nu de alta, dar când sunt pline magazinele de mâncare cu multe E-uri periculoase, cancerigene, pe care le consumăm toţi, zi de zi, fără ca vreo lege să ne apere în vreun fel, de ce s-au gândit să ne apere de efectele metamizolului sodic, care nu e consumat nici pe departe la fel de mult ca glutamatul de sodiu. Că doar nu avem toţi dureri in fiecare zi să mâncăm algocalmin pe pâine.
De ce nu se interzic chimicalele în industria alimentară?Oricum nu m-ar încânta cu nimic o lege în acest sens dacă ea nu ar fi însoţită de controale adevărate, fără şpăgi pentru închis ochii. Etichetele nu le mai cred de mult. Atâta timp cât românul nu poate face analiza chimică a alimentelor pe care le consumă, producătorii pot scrie ce vor pe etichete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...