luni, 31 ianuarie 2011

Oare vine primavara mai repede?

Simt nevoia de o schimbare cat de mica...o schimbare de look.Si asta de regula ma apuca in prag de primavara, cand voiam sa renasc si eu odata cu natura.A trecut cam mult timp de cand nu am mai intreprins nimic in sensul asta...in curand cred ca se implinesc 2 ani de cand nu m-am mai vopsit si nu vreti sa stiti ce minunat e sa ai parul in doua culori..dar nu, daca tot am stat atat abtinandu-ma de la ispita colorata, eu care imi schimbam culoarea parului de cateva ori pe an, ma voi abtine in continuare...vreau sa-mi regenerez parul.Deci, daca nu cochetez cu vopsitul, inseamna ca trebuie sa ma tund sau ceva de genul asta.Desi nu am de gand sa il scurtez, ceva tot trebuie sa ii fac si nu am idei.Onduleuri nu tin la mine, ca am parul moale. Franjuri?...ce se mai poarta si ce m-ar avantaja? Cred ca mai degraba as avea nevoie de o schimbare de look la cantar si atunci probabil nu m-ar mai nemultumi aspectul podoabei capilare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...