luni, 22 august 2016

De neînțeles...

Încă e cald, încă mă scald în ceea ce poartă numele diafan - vară. Dar timpul îmi fuge printre degete, nu îl pot opri și în gât mi se pune un nod. E curgerea firească, înlănțuirea implacabilă a anotimpurilor, însă pe mine mă deprimă, îmi dă fiori de teamă pe șira spinării. O vară continuă, o vacanță nesfârșită, în care să gust doar ce e frumos din ce este în jurul meu. Ce visătoare mai sunt! Și cât de greu e pentru cei din jur să mă înțeleagă. Iar mie îmi e și mai greu să mă explic, când cei în fața cărora vorbesc sunt atât de învăluiți în chestiunile pragmatice ale existenței, încât gândesc de parcă viața ar fi o eternitate în care ai tot timpul să trăiești după ce îți îndeplinești anumite standarde sau obligații financiare. Dacă te-ai afla în ultimul ceas al vieții, nu ți-ar păsa nici dacă ai sau nu casă, nici dacă ai plătit nu știu ce datorii sau facturi, dar cu siguranță ai petrece acele clipe cu gândul la dulcile amintiri pe care ai reușit să le aduni. Poate că nu e posibil să trăiesc permanent așa cum mi-ar plăcea. Simpla venire a anotimpurilor reci, pe care nu o pot evita câtă vreme trăiesc într-o țară cu climă temperat-continentală, e un argument în acest sens. Pe urmă vin celelalte argumente. Nu le mai enumăr, căci e lesne de intuit care sunt, doar cei mai mulți cu ele se luptă zi de zi. Și atunci visez că apare un mecena care să îmi permită să trăiesc undeva pe malul mării, într-o vară eternă, citind și scriind. Și visând. Am greșit poate epoca sau universul. Cine știe? Asta sunt. Și nu cer să fiu înțeleasă.

8 comentarii:

  1. N-ai gresit nimic Andreea, doar ca nu te-ai maturizat inca si imaginatia ta zburda in mii de locuri si imagini pe care ti le doresti cu tine, in fiecare zi a vietii tale...nu te rusina, am trecut toti prin asta(cel putin eu, da) si mi-a prins bine pentru mai tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi pe mine mă apucă nostalgiile când se termină vara pentru că am impresia cumva că s-au dus zilele de lâncezeală şi dispare şi sentimentul acela de libertate pe care numai căldura şi serile luminoase târzii ţi le conferă. Îmi revin însă repede, căci toamna îmi place la nebunie şi o asociez mereu cu noi începuturi (probabil din cauza anilor de şcoală).

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu ar mai fi vara, mare sau vis m-as simti o stranie creatura obisnuita sa execute comenzi, pentru asta e visul, sa faca viata mai frumoasa. Nu e nimic de neinteles.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, sunt Ulrika Anders. Sunt nou în acest blog, nu prea știu cum se întâmplă lucrurile aici, dar am citit comentariile bune de la prieteni și vreau să adaug și puțin din viața mea expereince acest lucru va fi de ajutor pentru mulți dintre noi aici, care caută răspunsuri și rezolvarea problemelor legate de relații, După ce a fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut totul ca să-l întorc, dar totul era în zadar, l-am vrut atât de mult în dragoste din cauza iubirii pe care o am pentru iubitul meu, l-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema de relatie cu colegul meu de prietenie la biroul de lucru si mi-a sugerat ca mai degraba sa contactez un castel de dragoste care sa ma ajute sa fac o vraja de iubire pentru a-mi lua sotul acasa, dar eu sunt cel care niciodata am avut vreo vina pe care am dat-o sa incerc, am trimis canalul de ortografie si mi-a spus ca nu exista nici o problema ca totul va fi bine inainte de trei zile, fostul meu se va intoarce la mine inainte de trei zile, Oduduwa maestrul de vraja a aruncat ortografia în aer, și a făcut toate celelalte farmecuri de ortografie în templul său în numele meu la mijlocul nopții. În mod surprinzător, a doua zi a fost în jurul orei 16.00. Am primit un telefon de la un număr necunoscut, fostul meu soț mi-a spus, am fost atât de surprins că am răspuns la telefonul meu, iată că soțul meu a avut o conversație lungă și tot ceea ce a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce era în neregulă vina lui, el a spus că vrea să mă întorc la el că încă mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, care a fost modul în care am început să trăim împreună fericit din nou până astăzi. De atunci, am promis să împărtășesc vestea mea bună despre vraja de dragoste care funcționează perfect fără nici un efect secundar, am această intenție puternică pe care o cunosc pe cineva care are o problemă de relație, aș fi de folos unei astfel de persoane prin referire la el sau ei la singurul verificator de ortografie real și puternic care ma ajutat să-mi rezolv propria problemă de căsătorie. email: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Îi recomand foarte mult lui Oduduwa pentru o soluție la relație sau orice alt caz.
    la fel de:--
    1) vraja iubirii întoarce relația de pierdere-iubire
    2) Lost Love Spells pentru a se reuni cu ex
    3) Vrăjile de divorț
    4) rolurile căsătoriei
    5) ortografie obligatorie
    6) vrăji de rupere
    7) Promovarea rangului la birou
    8.) Vrei să fii însărcinată și să ai propriul tău copil.
    9) doresc să-și satisfacă iubitul pe pat, erecție puternică
    Contactați acest mare om dacă aveți probleme pentru o soluție existentă
    prin (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) mesaj Oduduwa Whatsapp numărul prin; +2348109844548

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut, toată lumea Dr. Ogala este minunat, am încercat să concep timp de 9 ani după căsătoria mea, în cele din urmă am rămas însărcinată la o săptămână după ce am luat acest produs de fertilitate pe bază de plante pe care mi l-a dat Dr. Ogala. A fost incredibil. Am avut un istoric de avorturi spontane recurente, dar folosind ierburile lor am rămas însărcinată în mod natural la vârsta de 42 de ani, nu cred niciodată în ajutoarele plantei până când am întâlnit o mulțime de mărturii ale doctorului Ogala despre cât de util și cât de util a fost o mulțime de oameni, apoi am încercat, sunt atât de fericit astăzi că îmi va păsa cursul copilului meu cu gemeni după toate medicamentele pentru fertilitate consumate, inclusiv 6 cicluri de inducție Clomp, Încercați să vă gândiți să îl contactați astăzi la, Drogalad02 @ Gmail.com sau sunați-l / WhatsApp la +2347049668119, am văzut și mărturii despre ajutorul său divers pentru persoanele cu, doriți ca fostul dvs. să se întoarcă) Încercând să rămâneți însărcinată) doriți să vă căsătoriți.) Scoateți orice boală din corpul vostru) .. ajunge la el astăzi, cred că Dumnezeu îl folosește pentru marea sa lucrare!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...