joi, 24 martie 2016

Megaconcurs aniversar pe Bookhub.ro

Mâine,  Bookhub.ro împlinește un anișor și cu acest prilej avem în desfășurare un concurs cu premii care de care mai atrăgătoare, încât mi-aș fi dorit să fi putut participa și eu, dar, fiind parte din echipă, mi-e imposibil. Cerințele aferente participării sunt în ton cu atmosfera pe care ne-am dorit să o imprimăm acestui proiect, adică nu va trebui să dați like, share sau să tăguiți enşpe prieteni, ci să vă puneți nițel mintea la contribuție oferindu-ne impresiile și sugestiile voastre referitoare la Bookhub.ro .


A fost un an frumos,  plin de satisfacții și mă simt onorată să fiu o părticică a acestui minunat proiect, în care m-am regăsit de la bun început.

Vă invit așadar să participați la concurs AICI și vă doresc mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...