vineri, 25 iulie 2014

Opțiuni de relaxare

Sursa foto
E vineri și sunt în căutarea unor clipe de relaxare. Aș avea ceva variante, nu zic că nu, însă nu e suficient pentru ca totul să se concretizeze. Mi-ar place să merg la Grădina de citit, descisă recent în curtea Bibliotecii Metropolitane. Sau aș putea merge în Cișmigiu, la Copacul cu cărți. Iar ceva mai aproape, ici-șa, în gară, pot merge la Train Delivery #2 Totuși, cel mai mult mi-aș dori liniște și un spațiu plin de verdeață, umbros și mai puțin umblat- să pot citi în tihnă. N-ar fi greu să găsesc un astfel de loc, știu, doar ceva timp pentru mine e mai greu să găsesc.



Pe blog, voi scrie cât de curând despre Ghețarul lui Șerban Tomșa- o carte surpinzătoare, mai mult nu vă zic. Iar acum m-am apucat de o cărticică subțirică apărută la o editură tânără. Ați observat, poate, că mi-am pus și eu, undeva în dreapta, sus, un element care arată ce carte citesc într-un anumit moment. În paralel, citesc și cartea în engleză, le alternez și eu după cum am poftă și... mă pregătesc s
sufletește pentru week-end.

Voi ce gânduri aveți pentru week-end?

Oricare ar fi ele, vă doresc să vi le materializați așa cum vă este mai bine.

2 comentarii:

  1. Joaca pana la epuizare cu minunatul meu fiu si dupa drag de frunze prin parc, bien sure tot cu el.

    RăspundețiȘtergere
  2. poftim la Bacau sub nuc, aproape de flori si langa piscina

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...