miercuri, 19 iunie 2013

In cautarea rochiei (perfecte) potrivite

La inceputul lui iunie, trebuie sa merg la nunta. Si, cum garderoba mea nu detine nimic adecvat unei asemenea ocazii, trebuie sa imi cumpar o rochie, moment pe care l-am tot amanat mai bine de o luna. Dar nu mai am mult timp la dispozitie si presimt ca imi va fi teribil de greu sa aleg ceva. Totusi, va trebui, nu mai merge amanatul. Ca tot ma simteam in pana de inspiratie in privinta plimbarilor mele, acum ma pot lauda si cu un scop precis. Doar ca nu se vor mai numi plimbari, ci prospectari de piata. Ceva minunat, cand ai si un copil dupa tine.



Si cum eu nu ma hotarasc usor nici cand imi iau sosete, va imaginati ce va fi pe capul meu. Pana una alta, sa vad ce gasesc pe net. E mai comod, numai ca in cazul asta as vrea neaparat sa probez. Si la punctul asta, varianta shopping online pica. Altfel, cred ca e mai de preferat decat cateva zile de alergatura si foiala, insotite de multa nehotarare. Ei, macar pe net imi fac o idee, pentru ca eu, straina de astfel de obiecte vestimentare, habar n-am ce as vrea. Macar de as avea o fixatie, sa caut ceva anume. Sau pot desena rochii cum faceam cand eram mica si nu numai.

4 comentarii:

  1. tocmai am citit ca in curand va fi posibil si de probat haine virtual, pt ca s-a dezvoltat o aplicatie care ia masurile fiecaruia,, si face asa ca un manechin virtual 3 D ff asemanator cu conformatia persoanei poate chiar si posibil ff asemanator in legatura cu culoarea tenului, a ochilor, etc, si unele magazine care vand on line sunt interesate de a oferi aceasta posibilitate clientilor lor...desi desigur nu se poate pipai materialul, ca eu cred ca si asta conteaza, ca de ex degeaba imi spune mie ca e 40 % lycra si 40 % matase sau cashmir sau mai stiu eu ce, pt ca nu ma pricep asa de bine la stofe ca sa-mi dau seama cum e, pt ca numai la lana am incercat sa-mi dau eu seama si exista atatea feluri de a rasuci si a tese acel fir din diverse tipuri de lana de la diverse oi, ca m-am dat batut incercand sa aflu care din ele nu ma va zgaria pe gat de exemplu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema cu materialele o am si eu, nu ma pricep si, cum spui si tu, exista atatea texturi din aceleasi ingrediente, incat...misiune imposibila.

      Ștergere
  2. bafta multa! sa gasesti varianta ideala (si d.p.d.v. estetic, dar si financiar)...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...