duminică, 6 ianuarie 2013

Titlul? Măcar el să aştepte să mă fac bine

Stranuturi fara numar.
Secretii nazale fara oprire.
Tuse.
Gatit, hranit oameni, eventual dereticat.
Intins rufele spalate aseara, ca am spalat en gros si evident nu au incaput pe calorifere.
Activitati placute-nu poate fi vorba. Cum sa citesti cand la fiecare 30-60 secunde intervine o repriza de stranutat/suflat nasul/tuse?

Am constatat ca bolitul e imposibil. Cum sa impac toate astea?

Mi-ar prinde bine sa stau tolanita in pat cu privirile in tavan, dar nu-i chip.
Nu sunt in stare nici sa gandesc.
Unul vrea sa-i schimb cd-ul, imi intinde coperta celui din pc sa il pun la loc, in timp ce celalalt, la telefon nu e in stare sa decida singur daca sa ia sau nu si o punga de covrigi de Buzau. Deci nu, innebunesc.Imi vine sa rad. Sau sa plang?:)))) Nu, ca daca plang se infunda si mai rau nasul.

6 comentarii:

  1. ,,Bolitul" e o pedeapsa pentru bietul om.
    Nu tu entuziasm, nu tu chef de viata, nu tu motivatie pentru orice. (Cam asa stau lucrurile in cazul meu si nu numai). Exista si bolnavi mai optimisti, pe acestia, marturisesc sincer, ii invidiez.
    Va doresc o insanatosire grabnica.
    Daca e sa alegeti intre a rade sau a plange, propun sa alegeti prima varianta. E mai greu de realizat, dar si satisfactiile sunt pe masura efortului depus. Vedeti, ce usor e sa dai sfaturi cand esti sanatos...
    Sanatate multa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia ce mi-am revenit si eu dupa o raceala (rara, de altfel) care m-a tinut doua saptamani.
    Hai, sa te faci bine!

    Off-topic: m-am tot tinut sa-ti sugerez - nu te uiti tu prin setarila blogului, sa poata comenta lumea si altfel decat cu un cont de Wordpress sau Blogger? E mai usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, păi am setat eu mai demult, cred că din cauză de comentarii aproape anonime. Dar am uitat să dau înapoi după o vreme. Hai că mă uit şi schimb.

      Ștergere
  3. Ufff!! naspa, ce sa zic !...sanatate !

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...