luni, 6 februarie 2012

A sosit cartea de la ALL

Azi, cand eram pe-afara, m-a sunat tipul de la curierat sa-mi vesteasca sosirea coletului de la ALL. Si iata-ma in posesia cartii mult dorite. Cartea prin care particip la campania vALLuntar initiata de Editura ALL. Acum sunt in cumpana, abia am inceput ieri o carte, si nu stiu ce sa fac… sa o abandonez in favoarea cartii primite, sau sa incerc sa am rabdare pana o termin? N-as mai avea mult, doar vreo 170 de pagini sau chiar mai putin,
insa dilema e mare. Sa mai aman o lectura incitanta pentru una savuroasa, dar lipsita de suspans? Grea decizie.

Voi, ceilalti care v-ati inscris in campanie, v-ati primit cartile? Si daca ati fi in cazul meu, ce ati face?

6 comentarii:

  1. Si eu tot azi am primit-o si sunt in aceeasi dilema :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu obisnuiesc sa abandonez o carte decat daca nu imi place si nu reusesc sa ma tin de ea, ceea ce nu e cazul celei pe care po citesc, insa atractia celei noi e atat de mare... :)

      Ștergere
  2. La mine e ceva mai usor pentru ca am inceput Viata lui Pi..e ok, dar nu foarte sau poate, am senzatia asta, fiimd la inceput :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am primit-o! Tin telefonul cu mine peste tot! :((((((

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...