joi, 2 februarie 2012

De prin blogosfera- selectii

N-am mai facut de mult o trecere in revista a articolelor pe care le-am gasit interesante pe bloguri. Am simtit de multe ori nevoia, dar n-am avut timp si de asta.

Am ras cu/de :
Stirile apocalipsei pe care Angela Tocila ni le aduce la cunostinta periodic. A ajuns deja la editia a saptea.
Chucky in prezentarea facuta de Sfbacterie.


Mucii lui Loopoo care s-au apucat de bungee jumping

Am reflectat la cele spuse de:
Florentin ...de pe str. IL Caragiale
Mircea Vladut in mai multe articole, din care am ales ca fiind cele mai cele Autodefaimarea, Drept si scop si Educatia civilizata ( ca sa ma limitez doar la cele mai recente)

Pur si simplu mi-au placut:
Cronologia unei săptămâni de iarnă a lui Tudor Enea
Cum, cand si ce citim?, un Punct pe “I” pus de Ioana
Recomandarea de lectura facuta cublandete- Jean Paul Sartre “Mustele”
Paltonul bunicului din Casa cu Nuci
Recenzia facuta de Rontziki la cartea Matei Brunul
Pe blogul Editurii Litera am gasit un interesant manifest pentru lectura

5 comentarii:

  1. Multumec pentru apreciere (si mentionare).
    P.S. Imi place aspectul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E meritul tau. Cat despre aspect, m-am chinuit sa fac niste modificari. Ma bucur ca iti place. Am reformat si blog-roll-uri, impartind in trei categorii. Simteam nevoia de o schimbare pe aici. :)

      Ștergere
  2. Mersi pentru reclama la muci :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu doresc sa complimentez aspectul nou al blogului. Chiar cred ca albul este o culoare clara care ti se potriveste chiar f bine la stil, (desi se spune, mai ales in legatura cu haine sau mobila, ca e o culoare greu de intretinut, sau re haine ca poate accentua anumite imperfectiuni, mie nu-mi pasa, albul e alb, e si el teoretic posibil frumos ca culoare, si unor persoane le sta bine atat imbracate cat si inconjurate de alb.)

    PS Am remarcat si nuanta de mov, e si aia total OK complementar fata de alb.

    RăspundețiȘtergere
  4. si pana la urma selectia s-a facut.
    Stiam io! :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...