vineri, 9 septembrie 2011

Vreau o zi pentru comentarii


De ceva vreme ma gandesc sa aloc o zi special pentru comentarii. Sa bantui pe bloguri, sa comentez unde am ceva de spus si apoi, a doua zi sau chiar in acea zi, sa va arat pe unde am fost si mi-am lasat palida amprenta. M-am gandit sa fac asta dat fiind faptul ca timpul meu liber e destul de scurt si nu apuc in fiecare zi sa comentez peste tot. Imi las adesea deschisa pagina fiecarui articol cu gandul sa revin si adesea se intampla sa nu mai am timp sa revin.
Mi se intampla sa ma gandesc in timp ce fac altceva la ce as putea raspunde la un anumit articol. Dar ocupata fiind si cu scrisul de articole, neglijez in cele din urma raspunsul. Asa ca voi alege o zi in care ma voi ocupa doar de comentarii. Voi incepe saptamana viitoare, urmeaza sa aleg o zi, dar nu cred totusi ca va fi o zi fixa, caci uneori ar putea exista subiecte ce tipa sa fie asternute pe blog si atunci ar insemna sa incalc ziua comentariilor.

3 comentarii:

  1. "De maine, cu juramant, ma las de fumat!".
    Chiar daca vei face asa, nu vei face asta permanent. Esti prea obisnuita cu lectura si cu scrisul: scrii ce ai de zis si citesti pentru ca te intereseaza si-ti place sa citesti. Interesul tau pentru un schimb de opinii (poate in contradictoriu) este redus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Saptamana ce abia s-a incheiat am fost extrem de solicitat si fara pic de timp, ieri ce am avut o fereastra libera si m-am intalnit cu Christi( mnealui.info), in rest nu am mai comentat pe alte bloguri, nu am mai scris ceva mai cu suflet, mai nimic. Si am zis: cand e timp e, cand nu, nu!

    RăspundețiȘtergere
  3. O, da, sa stii ca e buna ideea asta! Si noi am vrea asa ceva. Chiar ar fi nevoie. De multe ori citim si pana sa comentam apare ceva care trebuie facut imediat si ne muta atentia in alta parte.
    Si ce tare ar fi sa spui cuiva (eventual sefului, ce satisfactie...): "te rog nu ma deranja, astazi e ziua de comentarii!" :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...