vineri, 22 iulie 2011

Reactii diferite: pasnica vs. violenta


Azi mergeam pe trotuar in zona unde Banu Manta se confunda cu Titulescu si era masina unui bou sau a unei vaci parcata pe trotuar, de asa natura ca bloca tot trotuarul, plus o portiune din strada. Am incercat sa trec printre masina si bloc, cu riscul de a-mi rupe vreo roata sau de a-i zgaria „din intamplare” masina...nicio sansa...m-am blocat si a trebuit sa dau inapoi, ceea ce s-a dovedit a fi mai greu decat prima parte. Am reusit si am luat-o prin strada, cu ochii in paispe sa nu dea vreo masina peste noi...
Nervoasa, am pus mana pe agenda si pixul ce le am la purtator, am rupt o foaie si i-am scris un mesaj usor jignitor, dar totusi decent...cel mai grav cuvant a fost „nesimtitule/nesimtito”..fara liniuta inainte de „o”, dar daca stau sa ma gandesc, ar fi trebuit sa scriu asa, sa fiu sigura ca intelege.
Pana sa termin eu biletelul, vine o alta mamica cu un carucior. Injuraturile mele spuse mai mult printre dinti n-au fost nimic. Cand s-a apucat aia sa injure, sa dea cu pumnul in oglinda si cu picioarele in portiere, imi venea sa ma fac mica, mica...Am pus totusi biletul sub stergator, cu riscul ca ala sau aia sa creada ca persoana care a scris e aceeasi cu cea care i-a avariat masina.  Trebuie sa mentionez ca respectiva era o tipa mai „haladita”, ca sa folosesc un cuvant din limbajul de strada. In comparatie cu mine, care parca ma temeam sa pun biletul si inainte de aparitia ei. Cred ca trebuie sa-mi cumpar mai mult tupeu, ca asa e la moda.

4 comentarii:

  1. E criza mare de locuri de parcare, dar si de bun-simt. Totusi, iti trebuie mult curaj ca sa fii "haladita" ca tanti aia de-ao lovit cu picioarele in masina. Daca proprietarul era unul si mai haladit, pe unde scotea fustele?

    RăspundețiȘtergere
  2. De obicei cei nesimtiti trbuiesc tratati cu nesimtire, altfel vor crede ca restul sunt niste fraieri(fraierii lor).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai descris atat de bine incat parca am vazut scena in fata ochilor. Banuiesc ca in asemenea situatii oricine se calmeaza, cand "dau" de unul si mai nervos.
    Insa eu cred ca, cu toate ca nu ai aprobat actiunea acelei tanti, undeva in sinea ta ii porti olecuta de recunostinta ca a "vorbit" si in locul tau. Poate nu e neaparata nevoie sa cumperi niste tupeu, poate ai nevoie de un bun purtator de cuvant. :)
    Foarte amuzant articolul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si daca toti am face asa unde s-ar ajunge? Eu consider ca tipa care a lovit in masina, nu trebuia sa faca sa ceva, masina nu avea nici o vina, ci cel care o parcase aolo, si in acest caz, suna frumos la politi si i se dadea amenda pentru parcare neregulamentara, sau i se blocau rotile. Asa vad eu.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...