duminică, 24 iulie 2011

In asteptare...


N-as putea sa definesc starea pe care o am...nu sunt prost dispusa, dar nici binedispusa...beau cafeaua, incet, trag alene din tigara, cand imi aduc aminte, iar degetele umbla pe tastatura, scormonind in ganduri...poate putin plictisita...poate putin incercata de regrete...poate si putin emotionata...si, nu in ultimul rand, astept sa treaca timpul...vine tata pe la pranz...dupa-amiaza mergem la tara si avem programata o vizita la niste prieteni, singurii cu care ne intretinem in vizite reciproce...ma simt si entuziasmata ca mi s-a solicitat ajutorul intr-o problema juridica, una relativ simpla, pe care, in calitate de stagiar, as fi putut sa o rezolv de una singura...din pacate, nu pot reprezenta in instanta decat pe cei apropiati, si sper sa nu fie cazul sa-mi etalez astfel cunostintele. Am mai avut o implicare oarecum oficiala, dar nu la tribunal, ci in scris, printr-un document adresat unui departament juridic si a fost foarte ok. Acum, prietena mea are nevoie de putina consultanta si trebuie sa recunosc ca sunt incantata ca mi se solicita astfel ajutorul.

5 comentarii:

  1. Cine nu e incantat cand stie ce are de facut si are ocazia sa faca?
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intamplator sau nu si eu am nevoie de un sfat juridic in zilele ce vin.Poate intra is in mintea mea ceva bun si rezolv problema. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa devii o avocata de succes, mai draga, daca nici n-ai inceput munca si esti asaltata de cereri :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...