sâmbătă, 23 iulie 2011

Care se asociaza cu mine intr-o afacere?


Cum ce afacere?...una extrem de profitabila, normal...si munca nu va fi grea deloc. Luam in administrare cate o strada si ii numaram gropile, le masuram...Daca la vreo 250 de strazi se primeau 8 milioane si ceva de euro, fara un calcul exact, la o singura strada se ajunge la vreo 30 000 euro...peste...presupun ca pe an...va dati seama cat de usor am putea castiga aproximativ 3000 de euro pe luna. Nu-i asa ca va surade ideea? La banii astia, numaram si gaurile facute de furnici la imbinarea bordurilor...

9 comentarii:

  1. Buna afacere.
    Chiar o idee buna, sa faci astfel de afaceri cu statul pe banii fraierilor, pardon: -contribuabililor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti lipseste si tie si mie si lui cea mai importanta calitate a unui afacerist - capitalul. La noi, capitalul inseamna PCR (pile, cunostinte si relatii). Nu oricine stie sa numere gropile, nu?? Se vede de la o posta cine are stofa de afacerist si cine nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma pregateam sa-ti scriu ca ma bag si io in afacere, dar am vazut ce-a scris Mircea si mi-a trecut :P

    RăspundețiȘtergere
  4. M-as fi asociat cu strada cu tot, eu am gropile le fereastra ca sa spun asa,deci nu trebuie sa numar pentru ca toata strada e plina de gropi,dar au castigat licitatia de reparare niste baieti destepti portocalii si uite cum a picat afacerea.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, buna afacerea:)))
    Saptamana de top sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna treaba! Eu vin cu tot cartieru ca e plin de sapaturi, gropi si cratere!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Mircea Vladut: Stiam asta...e doar un fel de haz de necaz.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Florentin: Intotdeauna castiga licitatiile cine trebuie...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...