sâmbătă, 30 iulie 2011

Cafeaua si tigara de dimineata

Daca vrei sa te pui rau cu mine, cel mai usor e sa imi taraganezi indeplinirea ritualului matinal-adica tigara si cafeaua de dimineata…sau invers…orice incercare de interpunere intre mine si aceste doua chestii se soldeaza cu nervi…tot din aia de dimineata…si cica aia de dimineata te tin toata ziua. Sa-mi spui ca mai dureaza 5 minute iar eu sa numar inca 25 peste alea 5 inseamna deja razboi. Toate ca toate, dar nu are nimeni dreptul sa-mi ia cafeaua si tigara de dimineata…stiu, e dependenta, dar ma supun ei…nu e doar dependenta…e placere deopotriva. Si am dreptul la placerea mea…cer prea mult? E ritualul meu de dimineata, fara de care nu pot incepe ziua la cote maxime. Un fel de combustibil ce anesteziaza starile neplacute, inlocuindu-le cu o relaxare amagitoare…
Stiu, exista probleme mai importante…si mai grave…dar toate pot suporta o scurta amanare, cat sa-mi savurez micile placeri. Pe urma, dupa mine, potopul…si asa cred ca aceasta zi e una deprimanta sau…depresanta, ca sa le citez pe Nucusoare. S-a mai racorit semnificativ afara, dar pentru mine, nu e o bucurie aceasta racorire…luna mea se pare ca nu vrea sa-si ia ramas bun de la mine cum se cuvine, vrea sa ma intristeze. Maine, cica iar am motiv de sarbatorit…dar…va zic mai tarziu despre ce e vorba. Acum va las sa va delectati cu vantul care flutura plete, fuste si frunze…sa-mi amintesc ca trebuie sa ma imbrac in pantaloni cand ies…si tocmai ce dadusem si eu de gustul fustelor, al rochiilor…

4 comentarii:

  1. Cinezi au ritualul ceaiului, ..noi al cafelei si tutunului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca am scris gresit, trebuia: "chinezii", dar deh, cu o singura mana..

    RăspundețiȘtergere
  3. In dimineata asta se pare ca ne bem cafeaua impreuna :) Tocmai citeam articolul tau cand am primit de la sotul meu girjuliu o cafea cu lapte calda, buna, aromata. Tigara era deja aprinsa, asa ca acum voi lectura si mai relaxata. In privinta vremii, din ce vad eu la prognoza, luna ta va fi buna cu tine in acest an si isi va lua un la revedere frumos maine, asa cum ii sta bine unei zile de 31 iulie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Turcii si indienii au acelasi ritual:)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...