duminică, 24 iulie 2011

Am si eu o curiozitate...


...Cumpara careva chinezariile alea din proaspat inauguratul si controlatul China Town? Doar intreb, ca proasta, dar probabil ca sunt destui si, indirect, poate ca am cumparat si eu vreodata, din piete, marfuri de genul ala. Dar asta era mai demult, intre timp m-am desteptat si nu mai arunc banii pe porcarii de unica folosinta. Revenind la partea cu controlul, imi permiteti sa rad? Cat de luati prin surprindere au fost comerciantii de acest control, daca pana si ziaristii erau in zona? Asa se fac la noi controale...anuntate. Mda, logic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...