luni, 6 iunie 2011

Intalnire de gradul trei

Daca Ioana a numit-o asa, imi permit sa-i spun si eu astfel...dupa cum spuneam, a avut loc sambata seara...n-a fost o intalnire oficiala intre bloggeri, dar m-am bucurat sa-i pot cunoaste si personal pe Ioana si Razvan, care  mi-au lasat o impresie foarte buna, si nu prea diferita de cea pe care o aveam deja. Doi tineri frumosi si cu minte, nu stiu daca si cuminti, insa stiu sigur ca iubesc cartile si pentru mine e suficient. As mai fi vrut sa ii intreb o multime de lucruri, dar intalnirea a fost mai scurta decat as fi vrut, si ei erau grabiti, si noi mai aveam cumparaturi de facut ce nu suportau amanare, asa ca le atrag atentia ca e musai sa ne mai intalnim vara aceasta. Daca stiam ca vin special pentru mine din celalalt capat al Bucurestiului, pentru cateva minute, ma deplasam eu in zona unde stau ei...dar nu-i nimic, trebuie sa-mi prezinte si ei parcul din apropierea lor, pe care eu n-am apucat sa-l vad pana acum.
Abia astept sa citesc cartea de la Ioana, premiul meu, pe care a ales-o parca in acord cu gusturile mele...o carte plina de suspans...Ce m-a bucurat enorm a fost dedicatia scrisa de Ioana pe carte, ca amintire a acestui frumos concurs pentru cei pasionati de carti. Chiar am vrut sa o rog sa imi scrie, dar nu am indraznit. E evident ca nu voi instraina acesta carte vreodata, o voi pastra la loc de cinste spre a-mi aminti mereu de acest prim concurs pe care mi-a fost dat sa-l castig, de blogul Ioanei si nu in ultimul rand, de ea.
Multumesc, Ioana!...cat de curand sper sa ai si recenzia mea despre cartea primita. Acum sunt in mijlocul unui alt thriller si nu obisnuiesc sa las neterminata o carte pentru a ma apuca de alta, insa...nu vei avea mult de asteptat!

Un comentariu:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...