luni, 20 iunie 2011

Am revenit!

Week-end-ul asta am cam tras chiulul de pe blog, dar, din fericire, aici sunt propriul meu sef. De odihna n-am avut parte, caci cea mica trece printr-o perioada mai agitata si aproape sare peste somnul de zi, iar pe cel de noapte si-l face cu dese intreruperi. Insa am m-am recreat, m-am simtit bine, m-am bucurat de vremea frumoasa si am cautat racoarea in parc, m-am plimbat pe pasajul lui Oprescu, m-am plimbat si cu vaporasul, am bagat la ghiozdan cateva aripi picante si mi-am aerisit creierul.
Acum incerc sa fac fata saptamanii ce tocmai incepe si, date fiind conditiile atmosferice, nu pare sa inceapa cu bine…ei, nu e numai asta de vina, am eu altele mai grele pe cap care genereaza o stare tensionata, dar trebuie sa treaca, nu?
Azi astept sa primesc voturi de la voi pentru cei doi participanti de saptamana trecuta…recunosc ca eu nu as putea alege, dar poate voi aveti mai multa indemanare la dat cu banul.
Si, pentru ca tot veni vorba de concurs, va anunt cu aceasta ocazie tema acestei de-a treia saptamani. Sper ca de data aceasta sa aveti mai mult timp si sa ma onorati cu articolele voastre despre controversa Toleranta sau rigiditate…nu stiu daca va va fi pe plac, insa eu va doresc sa aveti multa inspiratie…
….si o saptamana minunata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...