miercuri, 20 aprilie 2011

Dati-va cu parerea


Am primit cateva sugestii in particular cu privire la calitatea si numarul postarilor de pe blog. In momentul in care am ales sa postez des, de mai multe ori pe zi, mi-am urmat propriile preferinte. Nu cunosc, asadar nu aveam cum sa ma adaptez stadardelor de calitate in materie de blogging. Gandindu-ma la faptul ca mie, cand imi place un blog, mi-ar place sa citesc cel putin o postare zilnic, am ales ca si pe al meu blog sa postez macar un articol pe zi sau, daca, am inspiratie, mai multe. Astfel, de multe ori, articolele sunt mai scurte.
Cand am simtit ca trebuie sa scriu mai mult pe o anumita tema, nu am publicat pana nu am considerat eu ca e gata. Poate ca unii prefera articolele postate mai rar, dar mai ample. Se pare ca exista anumite criterii necunoscute mie in materie de calitate...eu am adoptat stilul pe care l-am considerat potrivit pentru mine. Nu mi-am propus niciodata din start o anumita intindere a unui articol...mi-am lasat gandurile sa alunece si le-am insirat cu ajutorul tastelor. As putea scrie articole mai ample, reflectand mai mult asupra unuia in forma obisnuita...uneori insa, mai mult nu inseamna neaparat mai bine. Au fost intr-adevar postari la care ulterior publicarii, am mai simtit nevoia sa adaug ceva, insa nu am facut-o. Poate ar fi mai bine sa ma limitez la un numar mai mic de postari zilnice...uneori am si exagerat, in special cand ultimul articol nu mi se parea suficient de bun...imi place ca ultimul articol dintr-o zi sa fie unul bun, cel putin raportat la ziua respectiva, ca si cum m-as asigura pentru perioada cand lipsesc din online, ca ultimele cuvinte sunt macar interesante, daca nu bune. Asa ca, daca un articol mi se pare prea slab, incerc sa dau ceva mai bun din mine. Dar n-as putea sa scriu rar, o data la cateva zile, decat daca as fi in pana de inspiratie sau daca timpul nu mi-ar permite.

8 comentarii:

  1. important este ca tie sa iti placa ce ai scris .
    numarul si lungimea postarilor sunt nerelevante

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar o data pe zi, trebuie sa avem ce citi de la tine :) Dara daca tu poti si simti mai mult, e in regula. Nu poti avea tot timpul idei pentru subiecte ample, care sa merite unul pe zi doar. Scrie de cate ori esti pregatita, si simti asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. ar trebui sa pun si eu aceeasi intrebare, si eu as avea niste nelamuriri, poate maine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de aceeasi parerere, scrii cand vrei, cat vrei si despre ce vrei. As vrea sa am timp mai mult sa pot scrie, dar in 3 ore cate imi mai raman seara dupa servici, inca mai am putere sa postez cate ceva.
    http://lhutanu.blogspot.com/
    Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine când scrii pentru că aşa simţi. Ce spun alţii e irelevant. Cui îi place să vină pe la tine vine indiferent câte articole ai pe zi sau pe săptămână ori cât de lungi sau scurte sunt. cei care te plac cum scrii citesc cu plăcere şi asta este evident.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si ce daca nu corespunde "criteriilor blogaricesti"? Poate vei naste tu un nou curent. Sincer, eu te invidiez ca ai inspiratia si timpul sa scri. Eu am zile cand pur si simplu nu am inspiratie, sau nu am timp sa scriu si ma mustra constiinta :))))))) Asa ca: la mai multe postari, eu deabea astept sa vad ce ai mai scris... tot timpul

    RăspundețiȘtergere
  7. Totul tine de autorul unui blog, daca are ce spune si timpul ii permite poate scrie si 10 posturi pe zi, daca nu, poate scrie si la 3 zile.
    Nu exista o regula pentru frecventa posturilor, in blogging continutul conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma temeam sa nu va plictisesc scriind prea des...sugestiile au venit din partea cuiva din familie care mai intra pe aici. :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...